Obchodní podmínky Zasedáme.cz

Zasedáme.cz, s.r.o.
Sídlo: Růžová 1425, 434 01 Most
IČ: 21896615
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v ústí nad Labem
Email: info@zasedame.cz
(Dále jen „My“)

1) Úvodní ustanovení a definice

Těmito obchodními podmínkami upravujeme pravidla krátkodobého podnájmu prostor, které poskytujeme Vám, našim klientům (dále jen „Vy“). Podnájem se týká nebytových prostor na adrese Jungmannovo náměstí 774/12, 110 00 Praha 1 - Nové Město, které máme v nájmu (dále jen „Podnájem“).

Vaše právní vztahy s námi se řídí těmito obchodními podmínkami a provozním řádem. Pokud tyto podmínky některé otázky neupravují, postupujeme dle občanského zákoníku.

2) Uzavření podnájmu

Uzavřením podnájmu vám poskytujeme prostory k Vašemu podnikání nebo osobní potřebě. Vy tímto přijímáte do užívání konkrétní část našich prostor, a to buď velký prostor, malý prostor nebo oba prostory.

Poskytneme Vám nerušené užívání prostor po celou dobu podnájmu. Z vaší strany se zavazujete včas uhradit všechny dohodnuté platby, řádně využívat prostory a dodržovat všechna pravidla uvedená v těchto obchodních podmínkách.

3) účel podnájmu a možné sankce

Prostory můžete využívat pouze k účelům, které byly dohodnuty během rezervace. Pokud byste prostory chtěli využít k jiným účelům, je nutné získat náš písemný souhlas. V takovém případě si vyhrazujeme právo podnájem ukončit s okamžitou platností bez možnosti vrácení peněz.

Součástí podnájmu je i vybavení prostor, které vám poskytneme pro vaši akci. Pokud dojde ke zničení, poškození nebo ztrátě jakéhokoliv vybavení, jste povinni nám škodu nahradit nebo ztracenou věc vrátit. Náklady na přepravu zničené věci zpět hradíte vy.

4) Doba podnájmu

Podnájem je sjednáván na dobu určitou. Během tohoto období může podnájem skončit na základě důvodů uvedených v zákoně nebo v těchto obchodních podmínkách. Po uplynutí doby může být podnájem prodloužen pouze na základě písemné dohody. Automatické prodloužení podnájmu je vyloučeno.

5) Podnájemné a platební podmínky

Jste povinni zaplatit podnájemné, jak je uvedeno v potvrzené rezervaci, případně v námi dodané faktuře. Platba je považována za provedenou ve chvíli, kdy je částka připsána na náš účet.

Pro závazné potvrzení vaší rezervace požadujeme zálohu ve výši 30 % z celkové ceny podnájmu, kterou uhradíte při potvrzení rezervace z naší strany. Tato záloha je nevratná, pokud rezervaci zrušíte méně než 14 dní před začátkem podnájmu.

Zbývající část podnájemného (70 % z celkové ceny) je splatná nejpozději v den zahájení podnájmu, pokud se nedohodneme jinak.

Podnájemné zahrnuje také náklady na služby spojené s užíváním prostor, včetně vytápění, vody a elektřiny, které jsou zahrnuty do paušální částky podnájemného.

6) Předání prostor

Prostory vám zpřístupníme nejpozději v dohodnutý čas zahájení podnájmu. Pokud vám prostory včas nepředáme, máte právo na slevu z ceny.

7) Naše práva a povinnosti

Z naší strany zajistíme, že prostory budete mít k dispozici v souladu s těmito obchodními podmínkami. Neodpovídáme však za movité věci, které si do prostor přinesete vy, vaši klienti nebo účastníci vaší akce.

8) Vaše práva a povinnosti

Zavazujete se užívat prostory s náležitou péčí a v souladu s dohodnutým účelem. Je důležité dodržovat všechny platné zákony a předpisy, včetně hygienických, protipožárních a bezpečnostních norem. Během vaší akce odpovídáte za zajištění bezpečného provozu prostor. Pokud dojde k poškození majetku, jste povinni nás o tom okamžitě informovat.

Prostory nesmíte podnajímat třetím osobám. Jste odpovědní za veškeré škody způsobené Vaší činností nebo činností osob, kterým umožníte vstup do prostor. Tato odpovědnost zahrnuje i škody vzniklé z nedbalosti při plnění vašich povinností. Zároveň jste povinni s prostory zacházet tak, aby nedošlo k narušení práv ostatních uživatelů budovy.

Jste rovněž odpovědní za řádné udržování vybavení a zařízení v provozuschopném stavu. Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození jakéhokoliv vybavení či movité věci, zavazujete se uhradit cenu zničeného či ztraceného zařízení nebo movité věci ke dni skončení podnájmu. V případě poškození hradíte náklady na opravu.

9) Skončení podnájmu a storno podmínky

Podnájem končí buď po uplynutí sjednané doby. Podnájem může být ukončen také dohodou obou stran.

Z naší strany si vyhrazujeme právo ukončit podnájem okamžitě bez výpovědní doby, pokud:

  • Užíváte prostory způsobem, který hrozí jejich zničením či porušuje platnou legislativu či porušujete Vaše povinnosti stanovené těmito obchodními podmínkami, a nenapravíte své jednání po naší výzvě.

  • Jste v prodlení s platbou více než 5 dní.

  • Přenecháte prostory třetí straně bez našeho písemného souhlasu.

Máte právo zrušit podnájem bez výpovědní doby za následujících podmínek:

  • Pokud zrušení oznámíte 31 dní a více před zahájením podnájmu, neplatíte žádný storno poplatek a záloha vám bude vrácena v plné výši.

  • Při zrušení 15 až 30 dní před zahájením podnájmu činí storno poplatek 30 % z celkové ceny podnájmu (záloha zůstává nám).

  • Při zrušení méně 8 až 14 dní před zahájením podnájmu činí storno poplatek 50 % z celkové ceny podnájmu. Pokud záloha nepokryje celkovou částku, zbytek doplatíte do 14 dnů od data zrušení rezervace a zároveň od dodání výzvy k platbě naší stranou.

  • Při zrušení 7 dní nebo méně před zahájením podnájmu činí storno poplatek 100 % z celkové ceny podnájmu. Pokud záloha nepokryje celkovou částku, doplatíte zbytek do 14 dnů od data zrušení rezervace a zároveň od dodání výzvy k platbě naší stranou.

Po skončení podnájmu nám předáte prostory ve stavu, v jakém jste je převzali, s přihlédnutím k běžnému opotřebení. úklid odpadů, mytí nádobí apod. je samozřejmě v naší režii.

10) Součinnost a komunikace

Obě strany se zavazují vzájemně spolupracovat a poskytovat si veškeré potřebné informace k řádnému plnění svých závazků.

Jakékoliv oznámení mezi námi musí být písemné a doručené buď osobně, emailem (s potvrzením přijetí) nebo poštou. Oznámení se považují za doručená tři pracovní dny po jejich prokazatelném odeslání, s výjimkou doručení e-mailu, který se považuje za doručený v den potvrzení přijetí.

11) Závěrečná ustanovení

Pokud by bylo některé ustanovení neplatné, nahradíme jej ustanovením, které je smyslu co nejbližší. Neplatnost jednoho ustanovení neovlivní platnost ostatních.

Pokud náš smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, řídí se českým právem.

Jakékoliv změny a doplnění této smlouvy mohou být provedeny pouze písemnými dodatky smlouvy, přičemž za písemnou formu se považuje i výměna e-mailových nebo jiných elektronických zpráv, pokud druhá strana změnu nebo doplnění této smlouvy potvrdí.

 

V Praze dne 1.10.2024

 

Zavolejte nám nyní!